Fuckin' Perfect - P!nk

made a wrong turn once or twice
或许有过一两次的误入歧途
dug my way out blind and fine
探掘自己的出路  却由烈狱炙焰铸就
bad decisions thats all right
做出了错误决定 也没关系
welcome to my silly life
欢迎来参观我愚蠢的生活
miss tradings please understood
被不公正对待 被误解
“miss” no way is so good
“没出息小姐” 这称号与我太合适了
yet didnt sold me down
也不会使我放慢脚步
miss taking always second guessing
被误解 永远被后见之明影响 还被低估
underestimating look im still around
睁眼看看吧  我一直在你身旁

pretty pretty please
Oh  姑娘 美丽的姑娘别这样
dont u ever ever feel
请你别想  你永远别想
like u less than ****ing perfect
不要觉得 你是那该死的完美当中的瑕疵品
pretty pretty please
姑娘 美丽的姑娘求求你
if u ever ever feel
要是你曾经一直觉得认为自己一无事处
ike u loving u ****ing perfect to me
我爱你,在我眼里的你 是TM的最完美的

is so mean when u told
你是那么的自私
about u sounds u r around
你竟然会说 自己的出现本来就是一个错误
change the voices in ur head
改掉你脑中混乱的想法吧
make them like u instead
让那些念头被心计替换掉
so complicated look how be a making
那样的纠结 表面笑颜以对 你能做到的

feels so much hatred
心中却充满怨恨
such a tired game
一场心力憔悴的游戏
if its enough ive done all i can think of
我受够了 我已经做了力所能及的事了
chase down all my demons see u do the same
抓到我所有的梦魇  我曾见过你做同样的事

pretty pretty please Oh  
姑娘 美丽的姑娘别这样
dont u ever ever feel  
请你别想  你永远别想
like u less than ****ing perfect
不要觉得 你是那该死的完美当中的瑕疵品

pretty pretty please
姑娘 美丽的姑娘求求你
if u ever ever feel
要是你曾经一直觉得认为自己一无事处
like u loving u ****ing perfect to me
至少我眼里的你 是TM的最完美的
whole world scare so i swallow all the fear
(全世界都在害怕  那么我就吞咽下恐惧)
the only thing i should be drink is ice cold bear
(我唯一能吞咽的 就是一杯杯冰冷的啤酒)
so cool in line and we try try try 
(那么重返前线 镇定心神  再次努力尝试奋斗
both we try too hard so waste my time
(但我们那么拼命的努力 终究只是付诸东流
dont looking for the critics just everywhwere
(勿需找寻批评谩骂 因为它他随处可见)
they dont like my dreams
(别人不喜欢我的牛仔裤 )
they dont get my hair
(因为他们羡慕我的长发)
exchange ourselves we do all everytime
(与自己交流  一直以来我们都这么做)
why do we do that why do i do that
(为什么我们这么做  为什么我要那么做)
why do i do that
(为什么我要那么做)

pretty pretty please
姑娘 美丽的姑娘别这样
dont u ever ever feel  
请你别想  你永远别想
like u less than ****ing perfect
不要觉得 你是那该死的完美当中的瑕疵品

pretty pretty please
姑娘 美丽的姑娘求求你
if u ever ever feel
要是你曾经一直觉得认为自己一无事处
like u loving u ****ing perfect to me
至少我眼里的你 是TM的最完美的
u r perfect
你是完美的 
u r perfect to me
你对于我是绝对完美的

pretty pretty please
姑娘 美丽的姑娘别这样
if u ever ever feel
请你别想  你永远别想
like u loving u ****ing perfect to me
至少我眼里的你 是TM的最完美的 

评论